تحولات اصل منع توسل به زور در حقوق بین الملل در قرن ۲۱- قسمت ۲۱

 

  • . Vienna circle. ↑
  • . Verification principle. ↑
  • . پل موزر و دیگران، درآمدی موضوعی بر معرفت شناسی معاصر، ص۱۹۸٫ ↑
  • . William LanceCraig,1975”ReligiousEpistemology”,
    :۲۶/۰۸/۲۰۱۰,http://www.bethinking.org/resources/religious-epistemology.htm:1. ↑
  • ۴ . مایکل پترسون و دیگران، عقل و اعتقاد دینی، ص ۲۶۱٫ ↑
  • . Formal difintions. ↑
  • .Tautologics. ↑
  • . ایان باربور، علم و دین ( ترجمه بهاء الدین خرمشاهی) چاپ ششم ( تهران: نشر دانشگاهی، ۱۳۸۸)،ص۲۷۹٫ ↑
  • . John wisdom. ↑
  • . Antony Flew. ↑
  • . M.Hare. ↑
  • .B.Mitchell. ↑
  • .John Hick. ↑
  • . جان هیک، فلسفه دین، (ترجمه بهزاد سالکی)چاپ سوم ( تهران، الهدی،۱۳۸۱) ص۲۳۵ـ۲۵۷٫ ↑
  • . به این دیدگاه نقدهای بسیار جدی وارد است.ر.ک: محمدتقی فعالی، درآمدی بر معرفت شناسی معاصر و دینی، ص ۳۲۷؛ ای. سی. گری لینگ، نگرشهای نوین در فلسفه ( ترجمه یوسف دانشور و دیگران)، چاپ اول (قم: مؤسسه فرهنگی صراط و دانشگاه قم، ۱۳۸۰) ، ص۶۰، ایان باربور، علم و دین،ص ۲۸۰،محمد تقی مصباح یزدی، آموزش فلسفه، چاپ چهارم (قم: دفتر تبلیغات اسلامی، ۱۳۸۰) ج۲، ص۲۱۴٫ ↑
  • . مایکل پترسون و دیگران، ص ۷۰وKelly Games Clark,”Religious Epistemology”:۵, ↑
  • . Karl Barth. ↑
  • .Calvin. ↑
  • . به نقل از لویس پویمن، معرفت شناسی، ص ۶۱۶٫ ↑
  • . Strong rationalism. ↑
  • . Critical rationalism. ↑
  • .Fedism. ↑
  • . مایکل پترسون و دیگران، پیشین، ص ۷۱٫ ↑
  • .Evidentialism. ↑
  • . Edwardcraig,” Routledge Encyclopedia Of Philosophy”,V8:209. ↑
  • . W.K.Clifford. ↑
  • . Peter Forrest. 2009. “The Epistemology OfReligion“. 05/01/2011. www.http://plato. Stsndford.edu/ enteries/ religion- epistemology: 1. ↑
  • . علی رضا قایمی نیا،”شبکه معرفت دینی: (بحثی در ساختار معرفت دینی”، قبسات، شماره ۲۸(۱۳۸۲):۳۲٫ ↑
  • . مایکل پترسون و دیگران،عقل و اعتقاد دینی، ص ۷۴٫ ↑
  • . Critical rationalism. ↑
  • . مایکل پترسون و دیگران، پیشین، ۸۶٫ ↑
  • . همان. ↑
  • . همان، صص ۸۹ و ۹۱٫ ↑
  • . مایکل پترسون و دیگران، عقل و اعتقاد دینی، ص ۷۹٫[ ↑
  • .Natural theology. ↑
  • . Anton Flewand other,contemporary perpectives on Religious Epistemology (New York: oxford.1992)p.3. ↑
  • .Self_evident. ↑
  • .Evident to the senses. ↑
  • . Kelly Games Clark,”Religious Epistemology”:۴ ↑
  • . رضا اکبری، ایمان گروی،چاپ اول( قم: پِژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، ۱۳۸۶)، ص ۱۹۸ـ ۲۰۰٫ ↑
  • . آلوین پلانتینگا و دیگران، کلام فلسفیstrong>، (ترجمه احمد نراقی و ابراهیم سلطانی)[بی چا ] (موسسه فرهنگی صراط، ۱۳۷۴) ص ۳۳٫ ↑
  • . Cosmological argument. ↑
  • . ارسطو، ما بعد الطبیعه،(ترجمه محمدحسن لطیفی) چاپ دوم (تهران: طرح نو، ۱۳۸۵) ص ۴۷۵٫ ↑
  • . Fideism. ↑
  • . Kierkegaard. ↑
  • . محمدحسین زاده، معرفت دینی؛ عقلانیت و منابع، چاپ اول (قم: موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) ، ۱۳۸۹) ، ص ۵۰٫ ↑
  • . به نقل از لویس پویمن، پیشین، ص ۶۱۷٫ ↑
  • .Objective ↑
  • . رضا اکبری، ایمان گروی ، ص ۲۶٫ ↑

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.