تحولات اصل منع توسل به زور در حقوق بین الملل در قرن ۲۱- قسمت ۲۱

 

  • . Vienna circle. ↑
  • . Verification principle. ↑
  • . پل موزر و دیگران، درآمدی موضوعی بر معرفت شناسی معاصر، ص۱۹۸٫ ↑
  • . William LanceCraig,1975”ReligiousEpistemology”,
    :۲۶/۰۸/۲۰۱۰,http://www.bethinking.org/resources/religious-epistemology.htm:1. ↑
  • ۴ . مایکل پترسون و دیگران، عقل و اعتقاد دینی، ص ۲۶۱٫ ↑
  • . Formal difintions. ↑
  • .Tautologics. ↑
  • . ایان باربور، علم و دین ( ترجمه بهاء الدین خرمشاهی) چاپ ششم ( تهران: نشر دانشگاهی، ۱۳۸۸)،ص۲۷۹٫ ↑
  • . John wisdom. ↑
  • . Antony Flew. ↑
  • . M.Hare. ↑
  • .B.Mitchell. ↑
  • .John Hick. ↑
  • . جان هیک، فلسفه دین، (ترجمه بهزاد سالکی)چاپ سوم ( تهران، الهدی،۱۳۸۱) ص۲۳۵ـ۲۵۷٫ ↑
  • . به این دیدگاه نقدهای بسیار جدی وارد است.ر.ک: محمدتقی فعالی، درآمدی بر معرفت شناسی معاصر و دینی، ص ۳۲۷؛ ای. سی. گری لینگ، نگرشهای نوین در فلسفه ( ترجمه یوسف دانشور و دیگران)، چاپ اول (قم: مؤسسه فرهنگی صراط و دانشگاه قم، ۱۳۸۰) ، ص۶۰، ایان باربور، علم و دین،ص ۲۸۰،محمد تقی مصباح یزدی، آموزش فلسفه، چاپ چهارم (قم: دفتر تبلیغات اسلامی، ۱۳۸۰) ج۲، ص۲۱۴٫ ↑
  • . مایکل پترسون و دیگران، ص ۷۰وKelly Games Clark,”Religious Epistemology”:۵, ↑
  • . Karl Barth. ↑
  • .Calvin. ↑
  • . به نقل از لویس پویمن، معرفت شناسی، ص ۶۱۶٫ ↑
  • . Strong rationalism. ↑
  • . Critical rationalism. ↑
  • .Fedism. ↑
  • . مایکل پترسون و دیگران، پیشین، ص ۷۱٫ ↑
  • .Evidentialism. ↑
  • . Edwardcraig,” Routledge Encyclopedia Of Philosophy”,V8:209. ↑
  • . W.K.Clifford. ↑
  • . Peter Forrest. 2009. “The Epistemology OfReligion“. 05/01/2011. www.http://plato. Stsndford.edu/ enteries/ religion- epistemology: 1. ↑
  • . علی رضا قایمی نیا،”شبکه معرفت دینی: (بحثی در ساختار معرفت دینی”، قبسات، شماره ۲۸(۱۳۸۲):۳۲٫ ↑
  • . مایکل پترسون و دیگران،عقل و اعتقاد دینی، ص ۷۴٫ ↑
  • . Critical rationalism. ↑
  • . مایکل پترسون و دیگران، پیشین، ۸۶٫ ↑
  • . همان. ↑
  • . همان، صص ۸۹ و ۹۱٫ ↑
  • . مایکل پترسون و دیگران، عقل و اعتقاد دینی، ص ۷۹٫[ ↑
  • .Natural theology. ↑
  • . Anton Flewand other,contemporary perpectives on Religious Epistemology (New York: oxford.1992)p.3. ↑
  • .Self_evident. ↑
  • .Evident to the senses. ↑
  • . Kelly Games Clark,”Religious Epistemology”:۴ ↑
  • . رضا اکبری، ایمان گروی،چاپ اول( قم: پِژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، ۱۳۸۶)، ص ۱۹۸ـ ۲۰۰٫ ↑
  • . آلوین پلانتینگا و دیگران، کلام فلسفیstrong>، (ترجمه احمد نراقی و ابراهیم سلطانی)[بی چا ] (موسسه فرهنگی صراط، ۱۳۷۴) ص ۳۳٫ ↑
  • . Cosmological argument. ↑
  • . ارسطو، ما بعد الطبیعه،(ترجمه محمدحسن لطیفی) چاپ دوم (تهران: طرح نو، ۱۳۸۵) ص ۴۷۵٫ ↑
  • . Fideism. ↑
  • . Kierkegaard. ↑
  • . محمدحسین زاده، معرفت دینی؛ عقلانیت و منابع، چاپ اول (قم: موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) ، ۱۳۸۹) ، ص ۵۰٫ ↑
  • . به نقل از لویس پویمن، پیشین، ص ۶۱۷٫ ↑
  • .Objective ↑
  • . رضا اکبری، ایمان گروی ، ص ۲۶٫ ↑

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.