بررسی و تحلیل محتوای نرم افزارهای آموزش درس ریاضی موجود در بازار از دیدگاه رویکرد یادگیری فعال و ساخت گرا و اصول طراحی چند رسانه ای ها- قسمت ۵۲

۵۳۰/۳۰۰/۰۴۷/۳۱۱۲/۰۳۹/۳مجموع

تجزیه و تحلیل داده های این پژوهش در خصوص سطح و میزان رعایت شاخص تعامل و ارتباط گروهی نشان می دهد که در مجموع از دیدگاه داوران در چندرسانه ای های ریاضی پایه موجود در بازار ایران میزان رعایت این شاخص در حد متوسط (۱۱۲/۰= انحراف معیار و ۳۹/۳= میانگین) می باشد؛ و از نظر موارد ذیل این شاخص به ترتیب سطح رعایت توانایی برقراری ارتباط بین دانش آموز و مواد آموزشی (۱۱۹/۰ = انحراف معیار و ۹۳/۳= میانگین)، توانایی برقراری ارتباط بین دانش آموز و معلم (۱۴۳/۰ = انحراف معیار و ۶۶/۳= میانگین) و توانایی برقراری ارتباط بین دانش آموز و دانش آموزان دیگر (۱۵۱/۰ = انحراف معیار و ۴۸/۳= میانگین) در حد زیاد می باشد؛ و از نظر قابلیت استفاده به شکل گروهی (۱۴۴/۰ = انحراف معیار و ۰۴/۳= میانگین) در نظر گرفتن فضاهایی برای معرفی امکانات گروهی مبتنی بر وب (۱۵۵/۰ = انحراف معیار و ۸۴/۲= میانگین) در حد متوسط می باشد؛ و از نظر هیچ داوری چندرسانه ای ها در حد کم و خیلی کم ارزیابی نگردیده اند.
سؤال شماره ۸
در طراحی نرم افزارهای آموزش درس ریاضی پایه اول ابتدایی تا چه اندازه «اصول ارزشیابی» رعایت گردیده اند؟
بر اساس استانداردهای ارزشیابی چندرسانه ای های آموزشی در نظر گرفته شده در این پژوهش، یکی از اجزاء مهم که می بایست در ارزشیابی این چندرسانه ای ها لحاظ شود اصول ارزشیابی می باشد به منظور سنجش این شاخص ها ۹ مورد در نظر گرفته شد

جهت دانلود متن کامل این پایان نامه به سایت jemo.ir مراجعه نمایید.

 

 

 

 

 
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.