بررسی رابطه بین هوش هیجانی کارکنان و ارتباط سازمان با مشتری در بانک قرض الحسنه مهر ایران- قسمت ۷۰

 

  • Rosete, David & Ciarrochi Josef. (2005). Emotional Intelligence and Its Relationship to Workplace Performance Outcome of Leadership & Organization Development Journal, Vol 26, No 5, pp388-399.
  • Rust, R. T and Oliver, R. L. (1994). Service Quality: New Directions in

 

Theory and Practice , Sage Publications Inc.

  1. Ruyter Kode and et al. (1997). Measuring Service Quality and Service Satisfaction, an Empirical Test of an Integrative Model . Journal of Economic Psychology 18, pp. 387-406.
  2. Seongcheol Kim. (2004). E-Commerce and Web Technologies , Vol 3182.pp. 166.
  3. Sivanathan, Niroshaan and Fekken, G.Cynthia. (2002), Emotional intelligence, moral reasoning and Transformational leadership, Organization development journal, Vol.23, No.4, pp.198-204.
  4. Sala, Fabio. (2000) Do Program Designed to Increased Emotional Intelligence at Work? , published in www.eiconsortium.com
  5. Stafford, F. I., and S. S. Tax. (1996). Demographic discriminators of service quality in the banking industry. Journal of Service Marketing 10, No. 6-22.156
  6. Stewart, Robinson. (1999). Measuring Service Quality: Current Thinking and Future Requirements, Marketing International Journal of Service Industry Management 5/5, pp. 21-38.
  7. Storback, Kaj, et al. (1994). Managing Customer Relationships for Profit:

The Dynamics of Relationship Quality, International Journal of Service Industry Management, 5/5, pp. 21-38.

  1. Strenberg.R.J. & Wagner.W.m. (2002).Educational Psychology. BOSTON. www.look mart.com.
  2. Stys.Yvonni & Brown Shelly L. (2004). A Review of Emotional Intelligence Literature and Implication for Correction, Research Branch Correctional Service of Canada. Retrieved from http://www.cscscc. gc.ca/text/rsrch/reports/r150/r150_e.pdf
  3. Sungjip Nam. (2008). Service Quality in Retail Banking: A Cross-Cultural

Perspective, The Journal of American Academy of Business, Cambridge, Vol. 13, Nom. 2.

  1. Warwick, Janette & Nettelback, Ted. (2004). Emotional Intelligence….? , the Journal of Personality and Individual Differences, Vol. 37, pp1091-1100.
  2. Sureshchandar G.S., Chandrasekharan, R. and Anantharaman, R. N. (2003).

Customer Perceptions Of Service Quality In The Banking Sector Of A Developing Economy:A Critical Analysis, The International Journal of Bank Marketing, Vol. 21, No. 5, pp. 233-42.

  1. Torres-Moraga, E. Sarrua, L.Moneva, J. (2008). Measuring Supermarket Service Quality: proposal for a scale . IJSS 4(1): 81-96.
  2. Yavas. U, (2006). How similar are frontline bank employees ’ perceptions of service quality to their customers? A study of female customers and employees in Turkey ,Journal of Financial Services Marketing Vol. 12, 1 30–۳۸٫
  3. Yonggui Wang et al. (2003). The Antecedents of Service Quality and Product Quality and Their Influences on Bank Reputation: Evidence from the Banking Industry in China Managing Service Quality, 13/1, pp. 72-83
  4. Zeithaml, V.A, Berry, L. L. and Parasuraman, A. (1988). Communication

and Control Processes in the Delivery of Service Quality. Journal of Marketing.157

  1. Wang, Chen Lu. (2004). Guanxi vs. relationship marketing: exploring

underlying diferences, Journal of Industrial Markhing Management, 36, 81-86.

  1. . http://hesabdari.blogtak.com/post-18223.html
  2. www.qmb.ir
  3. www.creativity.ir
  4. http://modiriatsanati-m.blogfa.com
  5. www.drroosta.com

به نام پروردگار
پرسشنامه سنجش ارتباط سازمان با مشتری
خواهشمند است با صرف زمانی اندک از اوقات گرانبهایتان برای پاسخگویی به این پرسشنامه ، اینجانب را در رسیدن به نتایج تحقیق ، یاری فرمائید. لطفاً پس از خواندن دقیق هر مورد ، پاسخ خود را علامت بزنید.
اطلاعات مندرج در این پرسشنامه ، صرفاً جهت انجام تحقیق مورد استفاده قرار می گیرد و نزد پژوهشگر، بطور محرمانه باقی خواهد ماند.
الف) سئوالات جمعیت شناختی
۱ – جنسیت: مرد زن
۲ – گروه سن: زیر ۳۰سال ۳۵-۳۰سال ۴۰-۳۵سال ۴۵-۴۰ سال ۵۰-۴۵ سال ۵۰ سال به بالا
۳- تحصیلات: دیپلم فوق دیپلم لیسانس فوق لیسانس دکترا سایر
۴- میزان مراجعه به بانک : به ندرت متوسط زیاد
۵- نوع خدمات استفاده از بانک : پرداخت و دریافت پول پرداخت قبوض استفاده از اینترنت بانک استفاده از دستگاه خودپرداز
۶- کانال ها و راههایی که بانک به شما به عنوان مشتری اطلاع رسانی نموده و یا با شما ارتباط برقرار می کند را انتخاب فرمایید اگر ترکیبی از راه ها وجود دارد آنها را علامت بزنید

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.