" دانلود متن کامل پایان نامه ارشد | ۴-۴-۴- یافته ­های فرعی بر اساس سن – 8 "

۸۲/۳۵۷/۰

مفید بودن اینترنت۰۶/۴۶۵/۰۹۱/۳۶۹/۰لذت بخش بودن اینترنت۷۵/۳۸۷/۰۸۲/۳۵۶/۰احساس خودکارآمدی۶۲/۳۹۰/۰۹۱/۳۶۴/۰

بنابر یافته ­های جدول ۴-۲۴، بررسی میانگین­ها نشان می­دهد میانگین نظرات دانشجویان دانشگاه اصفهان در خصوص اضطراب اینترنتی و مفید بودن اینترنت بزرگتر از نظرات دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و میانگین نظرات دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص لذت‌بخش بودن اینترنت و احساس خودکارآمدی در استفاده از اینترنت بزرگتر از نظرات دانشجویان دانشگاه اصفهان بوده­ است.

 

جدول ۴-۲۵٫ نتایج آزمون لوین فرض همگنی واریانس­ها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

متغیر F df1 df2 Sig اضطراب اینترنتی ۳۵/۱ ۱ ۷۷ ۲۰/۰ مفید بودن اینترنت ۰۴/۰ ۱ ۷۷ ۸۴/۰ لذت بخش بودن اینترنت ۵۶/۲ ۱ ۷۷ ۱۱/۰ احساس خودکارآمدی ۱۸/۱ ۱ ۷۷ ۲۴/۰

بنابر یافته ­های جدول ۴-۲۵، F مشاهده شده برای آزمون لوین در سطح ۰۰۱/۰ تفاوت معناداری را نشان نمی­دهد. ‌بنابرین‏ فرض صفر یعنی فرض همگنی واریانس­ها پذیرفته می­ شود.

 

جدول ۴-۲۶٫ نتایج آزمون F (مانوا) مقایسه میانگین نظرات دانشجویان درخصوص میزان اثربخشی دوره کارشناسی کتابداری و اطلاع­رسانی بر نگرش آن ها نسبت به اینترنت ‌بر اساس دانشگاه محل تحصیل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع متغیر مجموع مجذورات df میانگین مجذورات F سطح معناداری دانشگاه محل تحصیل اضطراب اینترنتی ۰۸/۰ ۱ ۰۸/۰ ۱۴/۰ ۷۱/۰ مفید بودن اینترنت ۴۷/۰ ۱ ۴۷/۰ ۰۴/۱ ۳۱/۰ لذت بخش بودن اینترنت ۰۸/۰ ۱ ۰۸/۰ ۱۴/۰ ۷۰/۰ احساس خودکارآمدی ۵۷/۱ ۱ ۵۷/۱ ۳۸/۲ ۱۳/۰

بنابر یافته ­های جدول ۴-۲۶، F مشاهده در سطح ۰۰۱/۰ تفاوت معناداری را بین میانگین نظرات دانشجویان کتابداری و اطلاع­رسانی درخصوص میزان اثربخشی دوره کارشناسی کتابداری بر نگرش آن ها نسبت به اضطراب اینترنتی، مفید بودن اینترنت، لذت‌بخش بودن اینترنت و احساس خودکارآمدی در استفاده از اینترنت نشان نمی­دهد.

 

۴-۴-۴- یافته ­های فرعی بر اساس سن

 

جدول ۴-۲۷٫ مقادیر میانگین و انحراف معیار نظرات دانشجویان درخصوص میزان اثربخشی دوره کارشناسی کتابداری و اطلاع­رسانی بر نگرش آن ها نسبت به اینترنت ‌بر اساس سن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نگرش دانشجویان ۲۰ – ۱۸ سال ۲۳ – ۲۱ سال ۲۴ سال و بالاتر میانگین انحراف معیار میانگین انحراف معیار میانگین انحراف معیار اضطراب اینترنتی ۸۹/۳ ۸۳/۰ ۹۱/۳ ۷۰/۰ ۶۸/۳ ۷۰/۰ مفید بودن اینترنت ۰۵/۴ ۶۳/۰ ۴ ۷۰/۰ ۹۴/۳ ۷۹/۰ لذت بخش بودن اینترنت ۸۱/۳ ۹۵/۰ ۸۴/۳ ۵۸/۰ ۵۱/۳ ۷۳/۰ احساس خودکارآمدی ۵۹/۳ ۰۲/۱ ۸۹/۳ ۶۱/۰ ۶۹/۳ ۷۸/۰

بنابر یافته ­های جدول ۴-۲۷، بررسی میانگین­ها نشان می­دهد میانگین نظرات دانشجویان ۲۱ تا۲۳ سال در خصوص اضطراب اینترنتی، لذت‌بخش بودن اینترنت و احساس خودکارآمدی در استفاده از اینترنت و میانگین نظرات دانشجویان ۱۸ تا ۲۰ سال در خصوص مفید بودن اینترنت بزرگتر از نظرات سایر دانشجویان بوده ­است.

 

جدول ۴-۲۸٫ نتایج آزمون لوین فرض همگنی واریانس­ها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

متغیر F df1 df2 Sig اضطراب اینترنتی ۳۰/۰ ۲ ۷۴ ۷۴/۰ مفید بودن اینترنت ۵۴/۰ ۲ ۷۴ ۵۸/۰ لذت بخش بودن اینترنت ۸۷/۱ ۲ ۷۴ ۱۶/۰ احساس خودکارآمدی ۸۹/۱ ۲ ۷۴ ۱۶/۰

بنابر یافته ­های جدول ۴-۲۸، F مشاهده شده برای آزمون لوین در سطح ۰۰۱/۰ تفاوت معناداری را نشان نمی­دهد. ‌بنابرین‏ فرض صفر یعنی فرض همگنی واریانس­ها پذیرفته می­ شود.

 

جدول ۴-۲۹٫ نتایج آزمون F (مانوا) مقایسه میانگین نظرات دانشجویان درخصوص میزان اثربخشی دوره کارشناسی کتابداری و اطلاع­رسانی بر نگرش آن ها نسبت به اینترنت ‌بر اساس سن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع متغیر مجموع مجذورات df میانگین مجذورات F سطح معناداری سن اضطراب اینترنتی ۴۰/۰ ۲ ۲۰/۰ ۳۵/۰ ۷۰/۰ مفید بودن اینترنت ۱۰/۰ ۲ ۰۵/۰ ۱۱/۰ ۹۰/۰ لذت بخش بودن اینترنت ۷۹/۰ ۲ ۳۹/۰ ۶۶/۰ ۵۲/۰ احساس خودکارآمدی ۵۳/۱ ۲ ۷۷/۰ ۱۳/۱ ۳۳/۰

بنابر یافته ­های جدول ۴-۲۹، F مشاهده در سطح ۰۰۱/۰ تفاوت معناداری را بین میانگین نظرات دانشجویان کتابداری و اطلاع­رسانی درخصوص میزان اثربخشی دوره کارشناسی کتابداری بر نگرش آن ها نسبت به اضطراب اینترنتی، مفید بودن اینترنت، لذت‌بخش بودن اینترنت و احساس خودکارآمدی در استفاده از اینترنت نشان نمی­دهد.

 

    1. – Information and Communication of Technology ↑

 

    1. – Fider ↑

 

    1. – Tasi ↑

 

    1. – Lowden ↑

 

    1. – Computer anxiety ↑

 

    1. – Bandura ↑

 

    1. – Internet Attitude Scale ↑

 

    1. – Internet utilization ↑

 

    1. – Igbaria and et- al ↑

 

    1. – Teo and et- al ↑

 

    1. – Anxiety ↑

 

    1. – Computer anxiety ↑

 

    1. – Raoub ↑

 

    1. – Dronina ↑

 

    1. – Internet ↑

 

    1. – Self efficacy ↑

 

    1. – Bandura- A ↑

 

    1. – Compeau & Higgins ↑

 

    1. – Usefulness ↑

 

    1. – Davis ↑

 

    1. – Enjoyment ↑

 

    1. – Attitude ↑

 

    1. – Fishbein ↑

 

    1. – Ajzen ↑

 

    1. – Davis and et- al ↑

 

    1. – Shields & Beharman ↑

 

    1. – Marshal M- C- louhan ↑

 

    1. – Pew ↑

 

    1. – Tsai ↑

 

    1. – Militodoa & Validation ↑

 

    1. – Advanced Research Project Agency Network (ARPANET) ↑

 

    1. – MainFrame ↑

 

    1. – Connect ↑

 

    1. – Communicate ↑

 

    1. – Share ↑

 

    1. – Email ↑

 

    1. – Protocol ↑

 

    1. – Net ↑

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.