" دانلود متن کامل پایان نامه ارشد | ۴-۴-۴- یافته ­های فرعی بر اساس سن – 8 "

۸۲/۳۵۷/۰

مفید بودن اینترنت۰۶/۴۶۵/۰۹۱/۳۶۹/۰لذت بخش بودن اینترنت۷۵/۳۸۷/۰۸۲/۳۵۶/۰احساس خودکارآمدی۶۲/۳۹۰/۰۹۱/۳۶۴/۰

بنابر یافته ­های جدول ۴-۲۴، بررسی میانگین­ها نشان می­دهد میانگین نظرات دانشجویان دانشگاه اصفهان در خصوص اضطراب اینترنتی و مفید بودن اینترنت بزرگتر از نظرات دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و میانگین نظرات دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص لذت‌بخش بودن اینترنت و احساس خودکارآمدی در استفاده از اینترنت بزرگتر از نظرات دانشجویان دانشگاه اصفهان بوده­ است.

 

جدول ۴-۲۵٫ نتایج آزمون لوین فرض همگنی واریانس­ها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

متغیر F df1 df2 Sig اضطراب اینترنتی ۳۵/۱ ۱ ۷۷ ۲۰/۰ مفید بودن اینترنت ۰۴/۰ ۱ ۷۷ ۸۴/۰ لذت بخش بودن اینترنت ۵۶/۲ ۱ ۷۷ ۱۱/۰ احساس خودکارآمدی ۱۸/۱ ۱ ۷۷ ۲۴/۰

بنابر یافته ­های جدول ۴-۲۵، F مشاهده شده برای آزمون لوین در سطح ۰۰۱/۰ تفاوت معناداری را نشان نمی­دهد. ‌بنابرین‏ فرض صفر یعنی فرض همگنی واریانس­ها پذیرفته می­ شود.

 

جدول ۴-۲۶٫ نتایج آزمون F (مانوا) مقایسه میانگین نظرات دانشجویان درخصوص میزان اثربخشی دوره کارشناسی کتابداری و اطلاع­رسانی بر نگرش آن ها نسبت به اینترنت ‌بر اساس دانشگاه محل تحصیل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع متغیر مجموع مجذورات df میانگین مجذورات F سطح معناداری دانشگاه محل تحصیل اضطراب اینترنتی ۰۸/۰ ۱ ۰۸/۰ ۱۴/۰ ۷۱/۰ مفید بودن اینترنت ۴۷/۰ ۱ ۴۷/۰ ۰۴/۱ ۳۱/۰ لذت بخش بودن اینترنت ۰۸/۰ ۱ ۰۸/۰ ۱۴/۰ ۷۰/۰ احساس خودکارآمدی ۵۷/۱ ۱ ۵۷/۱ ۳۸/۲ ۱۳/۰

بنابر یافته ­های جدول ۴-۲۶، F مشاهده در سطح ۰۰۱/۰ تفاوت معناداری را بین میانگین نظرات دانشجویان کتابداری و اطلاع­رسانی درخصوص میزان اثربخشی دوره کارشناسی کتابداری بر نگرش آن ها نسبت به اضطراب اینترنتی، مفید بودن اینترنت، لذت‌بخش بودن اینترنت و احساس خودکارآمدی در استفاده از اینترنت نشان نمی­دهد.

 

۴-۴-۴- یافته ­های فرعی بر اساس سن

 

جدول ۴-۲۷٫ مقادیر میانگین و انحراف معیار نظرات دانشجویان درخصوص میزان اثربخشی دوره کارشناسی کتابداری و اطلاع­رسانی بر نگرش آن ها نسبت به اینترنت ‌بر اساس سن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نگرش دانشجویان ۲۰ – ۱۸ سال ۲۳ – ۲۱ سال ۲۴ سال و بالاتر میانگین انحراف معیار میانگین انحراف معیار میانگین انحراف معیار اضطراب اینترنتی ۸۹/۳ ۸۳/۰ ۹۱/۳ ۷۰/۰ ۶۸/۳ ۷۰/۰ مفید بودن اینترنت ۰۵/۴ ۶۳/۰ ۴ ۷۰/۰ ۹۴/۳ ۷۹/۰ لذت بخش بودن اینترنت ۸۱/۳ ۹۵/۰ ۸۴/۳ ۵۸/۰ ۵۱/۳ ۷۳/۰ احساس خودکارآمدی ۵۹/۳ ۰۲/۱ ۸۹/۳ ۶۱/۰ ۶۹/۳ ۷۸/۰

بنابر یافته ­های جدول ۴-۲۷، بررسی میانگین­ها نشان می­دهد میانگین نظرات دانشجویان ۲۱ تا۲۳ سال در خصوص اضطراب اینترنتی، لذت‌بخش بودن اینترنت و احساس خودکارآمدی در استفاده از اینترنت و میانگین نظرات دانشجویان ۱۸ تا ۲۰ سال در خصوص مفید بودن اینترنت بزرگتر از نظرات سایر دانشجویان بوده ­است.

 

جدول ۴-۲۸٫ نتایج آزمون لوین فرض همگنی واریانس­ها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

متغیر F df1 df2 Sig اضطراب اینترنتی ۳۰/۰ ۲ ۷۴ ۷۴/۰ مفید بودن اینترنت ۵۴/۰ ۲ ۷۴ ۵۸/۰ لذت بخش بودن اینترنت ۸۷/۱ ۲ ۷۴ ۱۶/۰ احساس خودکارآمدی ۸۹/۱ ۲ ۷۴ ۱۶/۰

بنابر یافته ­های جدول ۴-۲۸، F مشاهده شده برای آزمون لوین در سطح ۰۰۱/۰ تفاوت معناداری را نشان نمی­دهد. ‌بنابرین‏ فرض صفر یعنی فرض همگنی واریانس­ها پذیرفته می­ شود.

 

جدول ۴-۲۹٫ نتایج آزمون F (مانوا) مقایسه میانگین نظرات دانشجویان درخصوص میزان اثربخشی دوره کارشناسی کتابداری و اطلاع­رسانی بر نگرش آن ها نسبت به اینترنت ‌بر اساس سن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع متغیر مجموع مجذورات df میانگین مجذورات F سطح معناداری سن اضطراب اینترنتی ۴۰/۰ ۲ ۲۰/۰ ۳۵/۰ ۷۰/۰ مفید بودن اینترنت ۱۰/۰ ۲ ۰۵/۰ ۱۱/۰ ۹۰/۰ لذت بخش بودن اینترنت ۷۹/۰ ۲ ۳۹/۰ ۶۶/۰ ۵۲/۰ احساس خودکارآمدی ۵۳/۱ ۲ ۷۷/۰ ۱۳/۱ ۳۳/۰

بنابر یافته ­های جدول ۴-۲۹، F مشاهده در سطح ۰۰۱/۰ تفاوت معناداری را بین میانگین نظرات دانشجویان کتابداری و اطلاع­رسانی درخصوص میزان اثربخشی دوره کارشناسی کتابداری بر نگرش آن ها نسبت به اضطراب اینترنتی، مفید بودن اینترنت، لذت‌بخش بودن اینترنت و احساس خودکارآمدی در استفاده از اینترنت نشان نمی­دهد.

 

    1. – Information and Communication of Technology ↑

 

    1. – Fider ↑

 

    1. – Tasi ↑

 

    1. – Lowden ↑

 

    1. – Computer anxiety ↑

 

    1. – Bandura ↑

 

    1. – Internet Attitude Scale ↑

 

    1. – Internet utilization ↑

 

    1. – Igbaria and et- al ↑

 

    1. – Teo and et- al ↑

 

    1. – Anxiety ↑

 

    1. – Computer anxiety ↑

 

    1. – Raoub ↑

 

    1. – Dronina ↑

 

    1. – Internet ↑

 

    1. – Self efficacy ↑

 

    1. – Bandura- A ↑

 

    1. – Compeau & Higgins ↑

 

    1. – Usefulness ↑

 

    1. – Davis ↑

 

    1. – Enjoyment ↑

 

    1. – Attitude ↑

 

    1. – Fishbein ↑

 

    1. – Ajzen ↑

 

    1. – Davis and et- al ↑

 

    1. – Shields & Beharman ↑

 

    1. – Marshal M- C- louhan ↑

 

    1. – Pew ↑

 

    1. – Tsai ↑

 

    1. – Militodoa & Validation ↑

 

    1. – Advanced Research Project Agency Network (ARPANET) ↑

 

    1. – MainFrame ↑

 

    1. – Connect ↑

 

    1. – Communicate ↑

 

    1. – Share ↑

 

    1. – Email ↑

 

    1. – Protocol ↑

 

    1. – Net ↑

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.