" دانلود متن کامل پایان نامه ارشد | ۴-۴-۴- یافته های فرعی بر اساس سن – 8 "
“
۸۲/۳۵۷/۰
مفید بودن اینترنت۰۶/۴۶۵/۰۹۱/۳۶۹/۰لذت بخش بودن اینترنت۷۵/۳۸۷/۰۸۲/۳۵۶/۰احساس خودکارآمدی۶۲/۳۹۰/۰۹۱/۳۶۴/۰
بنابر یافته های جدول ۴-۲۴، بررسی میانگینها نشان میدهد میانگین نظرات دانشجویان دانشگاه اصفهان در خصوص اضطراب اینترنتی و مفید بودن اینترنت بزرگتر از نظرات دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و میانگین نظرات دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص لذتبخش بودن اینترنت و احساس خودکارآمدی در استفاده از اینترنت بزرگتر از نظرات دانشجویان دانشگاه اصفهان بوده است.

جدول ۴-۲۵٫ نتایج آزمون لوین فرض همگنی واریانسها
متغیر F df1 df2 Sig اضطراب اینترنتی ۳۵/۱ ۱ ۷۷ ۲۰/۰ مفید بودن اینترنت ۰۴/۰ ۱ ۷۷ ۸۴/۰ لذت بخش بودن اینترنت ۵۶/۲ ۱ ۷۷ ۱۱/۰ احساس خودکارآمدی ۱۸/۱ ۱ ۷۷ ۲۴/۰
بنابر یافته های جدول ۴-۲۵، F مشاهده شده برای آزمون لوین در سطح ۰۰۱/۰ تفاوت معناداری را نشان نمیدهد. بنابرین فرض صفر یعنی فرض همگنی واریانسها پذیرفته می شود.
جدول ۴-۲۶٫ نتایج آزمون F (مانوا) مقایسه میانگین نظرات دانشجویان درخصوص میزان اثربخشی دوره کارشناسی کتابداری و اطلاعرسانی بر نگرش آن ها نسبت به اینترنت بر اساس دانشگاه محل تحصیل
منبع متغیر مجموع مجذورات df میانگین مجذورات F سطح معناداری دانشگاه محل تحصیل اضطراب اینترنتی ۰۸/۰ ۱ ۰۸/۰ ۱۴/۰ ۷۱/۰ مفید بودن اینترنت ۴۷/۰ ۱ ۴۷/۰ ۰۴/۱ ۳۱/۰ لذت بخش بودن اینترنت ۰۸/۰ ۱ ۰۸/۰ ۱۴/۰ ۷۰/۰ احساس خودکارآمدی ۵۷/۱ ۱ ۵۷/۱ ۳۸/۲ ۱۳/۰
بنابر یافته های جدول ۴-۲۶، F مشاهده در سطح ۰۰۱/۰ تفاوت معناداری را بین میانگین نظرات دانشجویان کتابداری و اطلاعرسانی درخصوص میزان اثربخشی دوره کارشناسی کتابداری بر نگرش آن ها نسبت به اضطراب اینترنتی، مفید بودن اینترنت، لذتبخش بودن اینترنت و احساس خودکارآمدی در استفاده از اینترنت نشان نمیدهد.
۴-۴-۴- یافته های فرعی بر اساس سن
جدول ۴-۲۷٫ مقادیر میانگین و انحراف معیار نظرات دانشجویان درخصوص میزان اثربخشی دوره کارشناسی کتابداری و اطلاعرسانی بر نگرش آن ها نسبت به اینترنت بر اساس سن
نگرش دانشجویان ۲۰ – ۱۸ سال ۲۳ – ۲۱ سال ۲۴ سال و بالاتر میانگین انحراف معیار میانگین انحراف معیار میانگین انحراف معیار اضطراب اینترنتی ۸۹/۳ ۸۳/۰ ۹۱/۳ ۷۰/۰ ۶۸/۳ ۷۰/۰ مفید بودن اینترنت ۰۵/۴ ۶۳/۰ ۴ ۷۰/۰ ۹۴/۳ ۷۹/۰ لذت بخش بودن اینترنت ۸۱/۳ ۹۵/۰ ۸۴/۳ ۵۸/۰ ۵۱/۳ ۷۳/۰ احساس خودکارآمدی ۵۹/۳ ۰۲/۱ ۸۹/۳ ۶۱/۰ ۶۹/۳ ۷۸/۰
بنابر یافته های جدول ۴-۲۷، بررسی میانگینها نشان میدهد میانگین نظرات دانشجویان ۲۱ تا۲۳ سال در خصوص اضطراب اینترنتی، لذتبخش بودن اینترنت و احساس خودکارآمدی در استفاده از اینترنت و میانگین نظرات دانشجویان ۱۸ تا ۲۰ سال در خصوص مفید بودن اینترنت بزرگتر از نظرات سایر دانشجویان بوده است.
جدول ۴-۲۸٫ نتایج آزمون لوین فرض همگنی واریانسها
متغیر F df1 df2 Sig اضطراب اینترنتی ۳۰/۰ ۲ ۷۴ ۷۴/۰ مفید بودن اینترنت ۵۴/۰ ۲ ۷۴ ۵۸/۰ لذت بخش بودن اینترنت ۸۷/۱ ۲ ۷۴ ۱۶/۰ احساس خودکارآمدی ۸۹/۱ ۲ ۷۴ ۱۶/۰
بنابر یافته های جدول ۴-۲۸، F مشاهده شده برای آزمون لوین در سطح ۰۰۱/۰ تفاوت معناداری را نشان نمیدهد. بنابرین فرض صفر یعنی فرض همگنی واریانسها پذیرفته می شود.
جدول ۴-۲۹٫ نتایج آزمون F (مانوا) مقایسه میانگین نظرات دانشجویان درخصوص میزان اثربخشی دوره کارشناسی کتابداری و اطلاعرسانی بر نگرش آن ها نسبت به اینترنت بر اساس سن
منبع متغیر مجموع مجذورات df میانگین مجذورات F سطح معناداری سن اضطراب اینترنتی ۴۰/۰ ۲ ۲۰/۰ ۳۵/۰ ۷۰/۰ مفید بودن اینترنت ۱۰/۰ ۲ ۰۵/۰ ۱۱/۰ ۹۰/۰ لذت بخش بودن اینترنت ۷۹/۰ ۲ ۳۹/۰ ۶۶/۰ ۵۲/۰ احساس خودکارآمدی ۵۳/۱ ۲ ۷۷/۰ ۱۳/۱ ۳۳/۰
بنابر یافته های جدول ۴-۲۹، F مشاهده در سطح ۰۰۱/۰ تفاوت معناداری را بین میانگین نظرات دانشجویان کتابداری و اطلاعرسانی درخصوص میزان اثربخشی دوره کارشناسی کتابداری بر نگرش آن ها نسبت به اضطراب اینترنتی، مفید بودن اینترنت، لذتبخش بودن اینترنت و احساس خودکارآمدی در استفاده از اینترنت نشان نمیدهد.
- 
- – Information and Communication of Technology ↑
 
 
- 
- – Fider ↑
 
 
- 
- – Tasi ↑
 
 
- 
- – Lowden ↑
 
 
- 
- – Computer anxiety ↑
 
 
- 
- – Bandura ↑
 
 
- 
- – Internet Attitude Scale ↑
 
 
- 
- – Internet utilization ↑
 
 
- 
- – Igbaria and et- al ↑
 
 
- 
- – Teo and et- al ↑
 
 
- 
- – Anxiety ↑
 
 
- 
- – Computer anxiety ↑
 
 
- 
- – Raoub ↑
 
 
- 
- – Dronina ↑
 
 
- 
- – Internet ↑
 
 
- 
- – Self efficacy ↑
 
 
- 
- – Bandura- A ↑
 
 
- 
- – Compeau & Higgins ↑
 
 
- 
- – Usefulness ↑
 
 
- 
- – Davis ↑
 
 
- 
- – Enjoyment ↑
 
 
- 
- – Attitude ↑
 
 
- 
- – Fishbein ↑
 
 
- 
- – Ajzen ↑
 
 
- 
- – Davis and et- al ↑
 
 
- 
- – Shields & Beharman ↑
 
 
- 
- – Marshal M- C- louhan ↑
 
 
- 
- – Pew ↑
 
 
- 
- – Tsai ↑
 
 
- 
- – Militodoa & Validation ↑
 
 
- 
- – Advanced Research Project Agency Network (ARPANET) ↑
 
 
- 
- – MainFrame ↑
 
 
- 
- – Connect ↑
 
 
- 
- – Communicate ↑
 
 
- 
- – Share ↑
 
 
- 
- – Email ↑
 
 
- 
- – Protocol ↑
 
 
- 
- – Net ↑
 
 
“
| نسخه قابل چاپ | ورود نوشته شده توسط نجفی زهرا در 1401/09/21 ساعت 08:02:00 ب.ظ . دنبال کردن نظرات این نوشته از طریق RSS 2.0. | 


